vrijdag 11 maart 2011

Flirtcoach?!

Zakelijk flirten? Dat is toch strafbaar! Althans, dat was mijn eerste reactie toen ik over flirten op de werkvloer hoorde. Ik wist absoluut niet wat ik me daarbij voor moest stellen. En dat terwijl ik gevraagd werd om als rollenspelacteur te verschijnen tijdens een flirttraining. Om wat voor rollenspellen gaat het dan, vroeg ik aan de trainster, speeddaten bij de koffieautomaat, voetjevrijend vergaderen, sexy solliciteren? Nee, daar heeft het allemaal niets mee te maken, verzekerde flirtcoach Angelique van ’t Riet mij. Het blijft allemaal keurig netjes.
Met enige scepsis accepteerde ik de opdracht. Ik nam me echter één ding voor: als ze aan me zitten, ga ik meppen en ben ik gelijk weg! Mijn angst bleek ongegrond. Zakelijk flirten had niets met sjansen te maken. Het is gewoon een ontzettend sympathieke, leuke manier van contact maken. Je gooit al je belemmeringen overboord en stapt onbevangen en speels de wereld tegemoet. Ik had de middag van mijn leven. Sterker nog, ik ben vanaf die dag zelf volop gaan flirten.
Angelique bleek een bloeiend flirtbedrijf te hebben, the Universal Flirting Academy, en ze kon wel een extra kracht gebruiken. Dus sinds drie jaar prijkt een ongewone maar o zo leuke functienaam op mijn visitekaartje: Saskia Paulissen – flirtcoach. Aangenaam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volg ons


Angelique van 't Riet
Twitter LinkedIn

Suzanne Meijroos
Facebook LinkedIn

Saskia Paulissen
Twitter LinkedIn

wow factor of Angelique Van 't Riet on wieowie