donderdag 9 augustus 2012

Ik ga vreemd!

Als ik vertel over mijn kleine, overleden Tosca, dat ze zulke fijne natte zoenen kon geven en verliefdmakend lekker rook, kan ik twee reacties verwachten. Namelijk “Die vrouw is niet goed bij d’r hoofd” waarna het gespreksonderwerp binnen een seconde verandert of “ja….dat heb ik precies hetzelfde met mijn hond. Ik begrijp precies wat je bedoelt”.

De laatste reactie is er ongetwijfeld eentje uit de grote familie van hondenmensen. Een onlangs gehouden onderzoek Flirten met je hond laat zien dat 75% van de respondenten zonder een hond denkt dat het hebben van een hond het flirten makkelijker maakt.

En het is nog waar ook! Want hoe relaxed is het om een partner te hebben die niet in een oeverloze discussie met je schiet als jouw hond op de bank wil? Of in de stress als jouw hond met zijn natte hondenvoeten (en misschien ook wel een beetje modderig) op de mooie achterbank van zijn nieuwe auto springt na een lange boswandeling. Of jou het bed uitduwt op je enige uitslaapochtend omdat jouw hond om 07.00 uur luid blaffend laat weten dat hij écht heel nodig moet plassen.

Hoe fijn is het als jouw partner op zo’n moment dan heel bereidwillig zijn inmiddels warm geworden plekje afstaat en een stukkie opschuift op de bank. Voor jouw hond. Of zegt “geeft niets van die achterbank joh…..moest de auto toch nog schoonmaken…”of direct opspringt uit bed en met zijn haar nog op standje wilde nacht roept: “blijf jij maar lekker liggen, maak gelijk wel even een lekker beschuitje en een bakkie koffie als ik terug ben van de hond uitlaten”.

Ik kan je verklappen: Ik heb zo’n vent!! Goud waard en nooit meer laten gaan is het devies. En voor al die vrijgezellen die zich rekenen tot deze grote hondenfamilie óók zo'n partner willen? Ze bestaan! Op 22 september ga ik even vreemd. Stap even af van het zakelijk flirten en stort me vol overgave op een niet-zakelijk-flirtgebeuren op het Woefstok Festival.
 
Zodat "alle vrijgezellen-van-de grote-hondenfamilie-met- of nu even-zonder hond", elkaar én hun honden kunnen ontmoeten. Zet 22 september maar alvast in je agenda of kijk op de site!


1 opmerking:

  1. Hondenmensen staan gewoon anders (= beter, eerlijker, no-nonsense) in het leven!

    BeantwoordenVerwijderen

Volg ons


Angelique van 't Riet
Twitter LinkedIn

Suzanne Meijroos
Facebook LinkedIn

Saskia Paulissen
Twitter LinkedIn

wow factor of Angelique Van 't Riet on wieowie