woensdag 8 februari 2012

Iets te verbergen?

Ik ging zelf deel ging nemen aan de workshop flirten en socialmedia van Henk en Angelique en ik dacht aan 2 mensen die ik juist ontmoet had op een netwerk event. Spontaan stuurde ik ze een e-mail bericht met de tip voor deze dag.
Mijn verbazing was groot toen ik een bericht terug kreeg van de man, zijn tekst luidde:
Ik hou het bij mijn eigen vrouw met uw goedvinden. We kunnen het prima met elkaar vinden !!!!!!!!
Wilt u ons uit uw adressenbestand schrappen en u voortaan eerst goed informeren aan wie u een e-mail stuurt.
Mooie dag vandaag geen liefs, maar wel een vriendelijke groet èn
hou het maar bij uw eigen partner, dat maakt het leven niet zo ingewikkeld.
Met grote ogen keek ik naar het beeldscherm en vroeg mij af wat dit te betekenen had, wat een aannames en was het werkelijk vriendelijk bedoelt of.....
Vol verwarring besloot ik even mijn reactie te parkeren.
Even later ontdekte ik een andere mail, van dezelfde persoon dacht ik...maar Nee
Lieve Suzanne Dankjewel voor je bericht. Mijn vriendin Eva stuurde het door, je was namelijk een paar letters vergeten in mijn e-mail adres.

Nu snapte ik het, ik had een uitnodiging gestuurd naar een onbekende man en daarin stond iets over Flirten en social media, hmmm hoe komt zoiets over bij een onbekende? Ik begon het meteen grappig te vinden.
Maar... het was toch overduidelijk dat ik dit naar iemand stuurde die ik kende, dan zou het toch logisch zijn om gewoon een bericht terug te sturen in de trend van "Volgens mij heb je een foutje gemaakt, deze mail is denk ik niet voor mij bedoeld"
Waarom dan deze reactie....?
Ik sprak mijn verbazing uit naar mijn vriend en hij zei, deze man moest wel zo reageren, dit is het mail adres waar zijn vrouw ook in mee kan kijken. Voor zijn scharrels heeft hij waarschijnlijk een ander mailadres.
We moesten er allebei smakelijk om lachen...zeker wat te verbergen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volg ons


Angelique van 't Riet
Twitter LinkedIn

Suzanne Meijroos
Facebook LinkedIn

Saskia Paulissen
Twitter LinkedIn

wow factor of Angelique Van 't Riet on wieowie