woensdag 29 februari 2012

Eind goed, al goed.

Getver, ik zou vandaag een blog plaatsen, straaaaaaal vergeten!

Nu zit ik met een totaal gebrek aan inspiratie te kijken naar een beeldscherm die vraagt om invulling.

Wat heb ik mee gemaakt de afgelopen week wat met flirten te maken heeft? Helemaal niets, ik ben geen ander mens tegen gekomen dan mijn lief, en zijn dochter. Al die tijd druk bezig geweest met haar nieuwe appartement op te knappen. Ik lijk wel een kluizenaar.

Dan maar flirten met mijn computer, kan dat ook?

Eigenlijk is dat niet meer dan zelfreflectie, en dat is flirten ten top, flirten met jezelf!

Soms moet ik gewoon iets doen om iets te ontdekken (ont-dekken) wat dan ook.

Dus zit ik maar een beetje voor me uit te schrijven, lezen, deleaten, schrijven, lezen… maar er gebeurt wel iets.

Ik zie dat vaak om mij heen fascinerend, mensen die totaal blokkeren omdat ze iets moeten maar niet weten hoe of wat. Ik had het net ook, ik schoot in mijn denken en kwam vast te zitten, en ik begon ook nog te denken dat ik het perfecte positieve voorbeeld moest schrijven.

Wat een eis van perfectie, wat een rotgevoel.

Als ik teveel denk kan ik niet verbinden, en dat is precies waar het over gaat: Verbinden met jezelf, de ander en de situatie. Ik hoef echt niet te weten hoe, wat ,waar, waarom en hoe, gewoon iets doen dat is alles.

De moed hebben iets uit te proberen ongeacht het resultaat.

Mijn ervaring is door in beweging te komen, komt het juiste altijd boven drijven.

En nu is er ineens een flirt blog ontstaan, en zit ik hier te glimlachen naar mijn beeldscherm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volg ons


Angelique van 't Riet
Twitter LinkedIn

Suzanne Meijroos
Facebook LinkedIn

Saskia Paulissen
Twitter LinkedIn

wow factor of Angelique Van 't Riet on wieowie