donderdag 18 augustus 2011

MOOIE BENEN

Vandaag zag ik bij de supermarkt een vrouw met echt dé perfecte benen: lang, slank, bruin, mooi gespierd en geen put te bekennen. Prachtig! Ik was zo diep onder de indruk dat ik haar schaamteloos zat aan te staren. Ze draaide zich om, we maakten oogcontact en net toen ik spontaan wilde uitroepen: ‘Wat heb jij een mooie benen!’, hield ik me in en liep gauw door.

Ik, mevrouw de flirtcoach, die altijd loopt te orakelen over de kracht van een compliment, hou mijn kaken op elkaar. Zonde! Want hoe leuk is ‘t om als vrouw een welgemeend compliment van een andere vrouw te krijgen. Ik zal er geen doekjes omwinden, heel vaak is mijn eerste gedachte bij zulke prachtige benen: trut, wacht maar tot je ouder wordt. Vals, ik geef het toe, maar ze doen me te veel aan m’n eigen vergane glorie denken. En aan mijn gebrek aan discipline. Want zulke benen liggen heus wel binnen handbereik maar dan moet ik zwaar sporten, elke dag. Niet meer snoepen, geen koffie, geen wijn en daar heb ik geen zin in.

Maar vandaag had ik even geen last van projectie. Het compliment borrelde recht uit mijn hart maar ik heb het niet gegeven. Dus doe ik het alsnog met terugwerkende kracht: mooie vrouw bij de Plus supermarkt in Apeldoorn: wat een prachtige benen heb jij. Geniet ervan!

(Nee, ik ga nu niet zeggen zolang het nog kan).

Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volg ons


Angelique van 't Riet
Twitter LinkedIn

Suzanne Meijroos
Facebook LinkedIn

Saskia Paulissen
Twitter LinkedIn

wow factor of Angelique Van 't Riet on wieowie